Miss Youu

I miss you..
Comments from pYzam.com

Thursday, December 24, 2009

Kenang Kenangkan


Sama-samalah sedekahkan Al-fatihah untuk adik Muhammad Hazmirul bin Hasrul, anggota kumpulan nasyid Aeman yang telah pulang ke rahmatullah pada malam 23 Disember 2009 akibat sesak nafas. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan semoga allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang soleh dan bertaqwa. InsyaAllah. Ameen.

Salam Takziah daripada saya untuk keluarga Adik Hazmirul, semoga tabah menghadapinya

Selalu Mengalah-Seventeen

Jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yaqin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

Pertengkaran yang terjadi
seperti semua salahku

Mengapa slalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berpikir sedikit
tentang hatiku
Mengapa ku yang harus slalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

Jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yaqin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini


Mengapa slalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berpikir sedikit
tentang hatiku

Mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

TIGA SINGGIT



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
bagi mengisi blog ini...maka aku menaip ini..wahahaha..baca..baca..
"Seorang murid di tanya oleh guru matematiknya.
Jika sebiji karipap berharga empat puluh sen, berapakah harga untuk tiga biji karipap?. Tanya gurunya.
RM 1 cikgu!. jawabmurid itu spontan.
Salah tu. tegur si guru penuh kasih sayang.
mungkin amer tak paham soalan, biar cikgu ulang semula, dengar betul-betul. Sebiji karipap berharga empat puluh sen, berapa harga tiga biji karipap?. Amer tetap memberi jawapan RM1
Salah tu Amer,cuba kira betul-betul.
Respon si guru dengan sabarTapi cikgu, tiap-tiap pagi bila saya pergi membeli karipap di warung berhampiran rumah saya, makcik jual kuih tu selalu kata;kueh karipap sebiji empat puluh sen, tiga biji seringgit!..."
hahaha...amacam..lawak x..?klu xlawak..buat2 lawak je suda..keh..keh...

Saturday, December 19, 2009

Cara Cara Memasak

1. Panaskan minyak dan tumis bahan A yang telah dikisar hingga naik bau
2. Masukkan cili boh dan biarkan hingga garing
3. tuangkan sedikit air. Kacau rata
4. Perasakan dengan garam dan serbuk perasa secukupnya(lg mudah guna maggi cukup rasa)
5. Akhir sekali masukkan udang dan biarkan hingga masak
6. angkat dan sedia dihidangkan bersama nasi epal.

hahah..xde keje..ltk je a..
ak xtau nk ltk pe

(M)Afieqz
assaLamuaLaiKum
Hai ..Salam 1 Malaysia..
over la plak..huhu

lama a gak aku x update blog nehh..nk update pon xtau nk update pe..
ni pon aku crik sndri..wahaa
blog neh sab0wt ah jgk..
aku teringin gile nk wt 3 column..tp x lps..
dan xdak org nk tlong..wekk
~~
aku x suke gak kalau sidebar neh byk..
tp letak je ah..nk powerkan blog katekan..
wahahaa..
dh ah..aku xtau nk tulis pe..
aku x de pengalaman lgsung..errr..
bye..take care...
adehh..sik2 takecare..
xdebende len ke akoouh nehh..
zzzz

Monday, December 7, 2009

>> Original Message From KakMun89
>>> Original Message From mySelf
>>>> Original Message From mySelf

kalau kamu seorang MUSLIM jngn tulis "mohd"
tp tulis lengkp "MUHAMMAD" krn "mohd"= anjing brmulut besar

kalau kamu seorang MUSLIM Jgn tulis "mecca" tp "MEKKAH"
krn mecca =rumah anggur/bir...

kalau kamu seorang MUSLIM, jgn kata "mosque" tp "masjid"
krn orgnisasi Islam mnemukn bhw "mosque"=mosquitos=nyamuk.

Love is Like BattleSHip

BERGETAR JIWA MENGHADAPI MIMPI2...
SUKAR DI PERCAYA PINTUMU TERBUKA....
MUNGKIN DI SINI KITAKAN TERPISAH.
.WALAU SEKETIKA TERJALIN KASIH KITA..

MUNGKIN DISINI ..KITA aKAN TERPISAH.
.KENANGAN BERSAMA TIADA KU LUPA...
bila aku sesat di mana mana
doakan la aku dengan penuh ikhlas

wahai hati.....
tetapkan didasar dirimu.........
pasakkan keimanan.........
agar x tergoda dek tipuan mata.......
yg mgajakmu ke lembah seksa

ati bantulah sahabat2mu...
yang mudah terleka.....
bantulah si mata,
agar dia lebih berjaga2 dalam penglihatannya....
agar sgl yg dlakukan si mata adalah kerna TuhannNya.
hati,bantulah si telinga.......
pekakkanlah ketika terdapat bisikan2 fitnah.
serta pekakkanlah dia ktk sang lelaki melafazkan kata2 cinta........

Hai Yang Paling Membowsankan..

waa...b0wsan nye akuw..
ari ni gad0wh lak..eee..
pstu kkk angkat sombonk
geramnye..
nk je aku lempang kkk angkat aku tu..(niena k)
jgn lak igt dirinye..
gegel Ngee..
aku poon xde berita pape niwh..
sje je taip..buhsan katekan..
aku pon x nsem sgt la..
cute je lebey(x prasan ek..tp mmg kebetulan)
weyyy...
dh ar.ak nk out..bye
take care..
aSsaLamuaLaiKum



Kasi le comment byk..kate je pape..
aku x kesha p0wn..wekk

Saturday, December 5, 2009

Post 1


demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa
back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku
back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas

Post 2

assalamualaikum hai hye hui

aKu bUaT bLog Bru Coz..Blog lama dh ancur..aku pon xtau npe
ee...geramnye aku..xpe ah.
nnt aku ushkan blog ni blik..hik3
aku pon rs buhsn buat blog bru nieh..
mls tol nk edit sume...nseb bek la ad org tlong
xpe ah..setakat ini saja ucapanku...
bye..take care..
Berhati hati Dijln raya..klu ko gi jln2 le..
aSsaLaMuaLaiKum

Windows Live Messenger

Minisite